Monday, February 6, 2012

JEJAKA IDAMAN SAYA !


hye korang.. i'm back.. lama rasanya tak update..memang lama pun..sorry la aku ni busy sikit lately ni.. maklumlah student lah kata kan.. balik kl pun dah jarang sekarang ni.. nak harap kan cuti panjang jelah.. hee..malam ni aku nak story morry sikit about that guy yg dlm picture ni.. sorry awak saya amik gambar awak letak kat sini :) hee. jangan marah eh.. okay back to the story.. aku kenal kan this is my "MR.R" nak tahu nama penuh ? mana boleh.. biarlah rahsia.. sebenarnya taktau nak luahkan kat sape isi hati ini.. blog ni jelah yg menjadi luahan hati aku dengan apa pun yg aku rasa dalam hati ini.. malam ni tetibe nak story about MR.R.. nak tahu sebab apa aku gelarkan dia "JEJAKA IDAMAN SAYA" sebab.. pada mula nya dia yg always ada bersama aku bila aku tengah sedih and dialah yg buat aku ketawa eventhough masa tu aku baru break up dgn EX aku last month.. dia muncul dalam hidup aku buat aku rasa sangat sangat happy sehinggakan aku sendiri taktau mcm mana nak cakap bertapa happy nya aku bila dia ade bersama aku.. dia lah yg membuat aku belajar erti kesabaran.. tapi aku tak tahu aku sendiri keliru dengan apa yg aku rasa pada dia.. memang tak di nafikan memang dia buat aku sayang dia dan aku tahu aku tak boleh nak menaruh harapan kat dia.. sebb aku rasa aku tak layak untuk dia..serious ini sedih.. ya allah .. aku nak dia tahu bahawa aku sayanggggggggg sangaaattt kat dia.. kenapa aku tak boleh ungkapkan kata kata itu pada dia ? aku tahu aku serba kekurangan.. tapi aku taknak jadi mangsa kekecewaan lagi..cukup lah yg bnde yg dah berlalu itu mengajar aku mcm mana erti kasih sayang ini.. aku mula menaruh harapan dgn MR.R because of how he treat me like a his "GIRLFRIEND" siapa tak tergoda bila kita tengah sedih ade someone yg dtg take care everything pasal kita.. rindu saat saat dia nyanyi kan untuk aku..dia lah lelaki yg "PALING" sweet. baik. yg boleh terima aku seadanya.. yg pernah aku jumpa..aku harap ia akan berterusan hingga ke akhir hayat.. bila malam aku tak boleh tidur aku mesti akan call dia dgr suara dia dulu baru aku nyenyak tidur.. aku cuba untuk mengelak dari perasaan ini tapi tak boleh..aku sendiri taktau kenapa ? aku sangat hargai ape yg dia buat untuk aku.. sbb tu lah yg membuat kan aku lg bertambah tambah sayang kat dia.. kawan aku dah pesan jangan menaruh harapan yg tinggi sgtt kat MR.R sbb dorang taknak tgk aku menangis lagi.. ya allah aku terharu sgt bila kawan aku betul betul ambil berat pasal aku..tapi dlm masa yg sama dorang tak faham apa yg aku rasa terhadap MR.R aku taktau sama ada aku ni bertepuk sebelah tangan atau pun tidak.. tak apalah.. aku perlu bersabar dengan semua ini.. aku harap dia faham apa yg aku rasa pada dia.. aku nak dia tahu semua isi hati kau ini.. ya mybe aku bukan taste dia.. aku tahu siapa diriku..yg penting keluarga ku sentiasa ade di belakang. itu lah kunci kekuatan untuk aku teruskan hidup.. ya allah aku tak tahan sebak bila tulis cerita pasal dia.. tolong laahh ya allah.. tunjuk kan lah pada dia.. bila berlaku mcm ni lah yg mengajar aku mematangkan diri sendiri.. ya aku perlu teruskan hidup.. kejar impian aku.. buktikan pada semua.. aku taknak sbb dia aku jatuh :( aku harap ia tak akan berlaku dalam hidup aku..disini aku cuma nak sampaikan pada dia yang "AKU TERLALU RINDUKAN DIA" :(

(: everydayismystory :)