Tuesday, February 7, 2012

saya sayang kawan saya :D


okay pagi pagi buta aku rasa happy sangat sebab kawan kawan yg aku gelarkan "MY GIRLS" ada bersama aku..aku excited gila bila eira ajak aku and kiera skyping.. wahh.. dapat jugak lah melihat wajah wajah gadis gadis ku pada waktu malam buta ni akhirnya.. daripada perasaan sedih aku tadi tiba tiba hilang mcm tu je sbb mereka muncul buat aku ketawa.. aku bersyukur sangat.. aku pernah kata "kita tak boleh lari dari masalah, cuma diri sendiri sahaja yg boleh menyelesaikan masalah itu yg cara tersendiri dgn betul" setiap org ada masalah kan.. memang tak di nafikan kami semua pun ada masalah juga.. tp dlm masa yg sama kami bahagia bila bersama.. kami lupa segala benda yg berserabut dalm kepala ni.. itu lah kekuatan MY GIRLS ni.. jangan pandang rendah terhadap kaum wanita ye.. walaupun kami lemah.. tapi ade certain part yg kami lebih kuat dari kaum lelaki..REMEMBER THAT ! i just want to says FRIEND IS VERY IMPORTANT !!

(: everydayismystory :)