Tuesday, February 7, 2012

what was my fault ? :(


can you tell my why you 100% different ? you never told me.. but why ? i need your answer.. please lahh.. aku dah penat menaruh harapan dekat kau. tapi kau ? hmmm okay aku sentiasa sabar dgn sikap kau.. aku ikut semua rentak kau.. semua yg kau tak suka aku tak buat..mana kau yg dulu ? aku nak kau yg dulu .. :"( ya allah kau buka kan lah hati si dia.. lembutkan hati dia.. kenapa dia begitu keras sekali untuk menerima ape yg ada di depan mata dia.. aku tahu kau syg dia tapi tu setahun lepas dulu.. bnde dah lepas kau tak perlu engat balik.. kau selalu pesan dekat aku.. tp kenapa kau buat aku mcm ni ? tak mengapa aku akan tunggu kau sampai kau sedar.. apa yg mampu aku buat hanya lah bersabar dan teruskan bersabar.. hmmmm.. hati dan perasaan seorang perempuan begitu lemah sekali untuk ini.. ya memang kata mulut perempuan seorang yg tabah.. tapi hati tak boleh tipu diri seseorang itu..terima kasih :(

(: everydayismystory :)