Wednesday, October 17, 2012

hanya tinggal kenangan


semua orang cakap kenangan tu tak kan pernah hilang dalam ingatan walaupun ianya sudah berlalu pergi. tapi kan sometimes bila kita duduk seorang diri kenangan tu lah yang jadi peneman untuk kita ketawa. terasa macam orang gila je bila gelak sorang-sorang. ahaha. taktau lah kenapa susah sangat aku nak lupakan kau. mungkin sebab ini semua atas kerelaan aku biarkan kau pergi. aku rela sebab aku nak tengok kau bahagia. tapi kau tetap kawan aku juga. almost sebulan setengah aku sendiri tapi aku masih lagi rasa yang kau sentiasa dekat dengan diri aku. haihhh. tak pernah rasanya aku jadi macam ni. ini semua takdir. nak taknak aku kene terima juga. macam aku cakap sebelum ni. ini semua dah ditulis begini so  begini lah jadi nya. kita ni jadi manusia jangan memilih sangat. tapi tipulah kalau aku cakap aku tak rindu kau. heheee. mcm kau cakap ingat memang lah ingat tapi buat taktau jelah. so aku pun kenelah but taktau jugak. kalau ingat pun apa aku dapat kan ?

"I'm not saying I have nothing.  I'm not saying I'm gone completely.  It's just sometimes it's all a bit too much to handle.  Sometimes I feel like it's too much.  I'm not going to do anything stupid because I know it will get better, it has to right?  Otherwise there wouldn't be anyone who would live past their teenage years.  But for now, just for now, it hurts."

thankyou sayang


(: everydayismystory :)